نحوه استفاده از آبمیوه گیری

نحوه استفاده از آبمیوه گیری

آبمیوه گیری

اگر تصمیم به شروع استفاده از آبمیوه گیری گرفتید ، در مسیر صحیحی به سمت یک سبک زندگی سالم قرار دارید. شما در مسیر سلامتی بهتر قرار دارید زیرا مواد مغذی مورد نیاز بدن را تأمین می کنید. برای اینکه شما یک تجربه دلپذیر داشته باشید ، باید انواع مختلف آبمیوه گیری موجود در بازار را شناسایی کنید.

وقتی درک درستی از نحوه کار این آبمیوه گیری ها دارید ، می توانید با خرید نکردن آبمیوه ای که متناسب با نیاز شما نباشد ، پس انداز کنید. اگر در مورد خرید آبمیوه گیری جدی هستید ، درک نحوه کار آبمیوه گیری یکی از مهمترین گزینه های انتخاب آبمیوه گیری خوب است. دلیل این امر نتیجه ای است که شما از خرید آبمیوه گیری به دست خواهید آورد.

هرکسی که از آبمیوه گیری تازه ای برخوردار باشد می خواهد بداند کدام آبمیوه گیری ها می توانند نیازهای خود را به بهترین وجه تامین کنند. این مهم است که قبل از انتخاب آبمیوه گیری برای آشپزخانه خود ، از درک مفهوم آبمیوه گیری شروع کرده و تمام جوانب مثبت و منفی وزن را بررسی کنید.
 
 

نحوه استفاده از آبمیوه گیری

اگر به دلیل داشتن یک سبک زندگی شلوغ ، نمی توانید وعده های لازم از سبزیجات و میوه های مورد نیاز روزانه را استفاده کنید ، یا دوست ندارید که آنها را بخورید ، یک راه سریع برای به دست آوردن این مواد مغذی مورد نیاز از طریق آب میوه است. استفاده از آبمیوه گیری نسبت به خرید آب میوه هایی که در بازار بصورت تجاری تولید شده و به فروش می رسند ، مزایای خوبی به شما می دهد.

آبمیوه گیری همچنین به این معنی است که می توانید مقادیر بیشتری آب میوه را در خانه تهیه کنید. امروزه انواع مختلفی از آبمیوه گیری ها وجود دارد که دارای ویژگی هایی است که می تواند انواع خوبی از میوه و سبزیجات را استفاده کنید.
شما می توانید بر اساس میوه و سبزیجات که می خواهید به طور مرتب بنوشید ،و هر مدلی را انتخاب کنید. در این مقاله راه های استفاده از آبمیوه گیری شما بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آبمیوه گیری ها امروزه نه تنها مورد علاقه افرادی که به سلامتی و تناسب اندام اهمیت میدهند بلکه افراد عادی نیز هستند که می خواهند از یک لیوان بزرگ آب تازه فشرده شده انواع میوه و سبزی لذت ببرند. آب میوه گیر اکنون یک لوازم خانگی معمول آشپزخانه محسوب می شود.

آبمیوه گیری های معاصر وجود دارد که هنوز از شیشه ساخته می شوند ، اما اکثر مدل ها این روزها از مواد پلاستیکی محکم و استیل ضد زنگ ساخته شده اند. تجهیزات حرفه ای آشپزخانه که برای کافه ها و رستوران ها تهیه می شوند ، اغلب از آبمیوه گیری های کوچک برای آب میوه سریع مانند لیمو یا انواع دیگر مرکبات برای صرفه جویی در میوه ها برای پخت و پز یا به عنوان طعم دهنده غذاها و نوشیدنی ها تهیه می شوند.
آبمیوه گیری برقی وجود دارد و مدل های دستی نیز وجود دارد. در اینجا روش هایی که می توانید از آبمیوه گیری خود استفاده کنید ، چه برقی باشد و چه دستی.

محصولات تازه مورد علاقه خود را ، یا میوه یا سبزیجات دریافت کنید. از یک تخته برش ، یک چاقوی آشپزخانه ، آب ، یک کاسه ، مقداری لیوان و یک قاشق استفاده کنید.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری (برقی)

میوه یا سبزی را که می خواهید آب میوه کنید انتخاب کنید. اکثر آبمیوه گیری های برقی می توانند از میوه ها و سبزیجات سنگین تر ، سبزیجات ریشه ای و سبزیجات برگ دار خاصی استفاده کنند. همچنین می توانید برای انتخاب یک نوشیدنی مغذی ، مجموعه ای از میوه و سبزیجات دلخواه خود را در کنار هم قرار دهید.
محصولات تازه را بشویید. نقاط بد را از آن جدا کنید. میوه یا سبزیجات را خرد کنید و از هرگونه سنگ یا چاله خلاص شوید. ساقه ها را برداشته و محصول آماده شده را درون کاسه قرار دهید.
دستگاه را وصل کرده و آن را روشن کنید. محصولات آماده شده را به داخل دستگاه بیاورید تا آب آن بیرون بیاید. به آرامی کار کنید اما مطمئناً به منظور تهیه آب میوه یا سبزیجات خود به اندازه آبمیوه تلاش کنید.
تمام محصولات را استخراج کرده و آبمیوه گیری را خاموش کنید. نوشیدنی را هم بزنید و داخل لیوان خود بریزید.
واحد را از هم جدا کرده و از پالپ خلاص شوید. قطعات آبمیوه گیری را کاملاً بشویید و طبق دستورالعمل سازنده آنها را بشویید.
 
بیشتر بخوانید: مایکروفر و کاربرد آن
 

نحوه استفاده از آبمیوه گیری دستی

در مورد نحوه استفاده از آبمیوه گیری شما ، مراحل استفاده از دستگاه آبمیوه گیری دستی را مورد بحث قرار خواهیم داد. آبمیوه گیری دستی اغلب با میوه مرکبات کار می کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید شستشوی پوست خارجی مرکبات است که می خواهید از آن استفاده کنید. میوه را روی تخته برش بگذارید و نصف آنها را خرد کنید.
روی پیشخوان خود ، آبمیوه گیری دستی را قرار داده و نیمی از میوه را با استفاده از دست غالب خود بگیرید. میوه را از طرف آبمیوه گیری که خارج می شود قرار دهید ، با آن که قسمت میوه ای آن به طرف پایین قرار گیرد. میوه را محکم فشار داده و آن را به عقب و جلو بچرخانید زیرا آن را فشار می دهید تا آب میوه را استخراج کنید. با فشار مداوم و چرخاندن میوه ، تمام آب میوه ها را از میوه جدا کنید.
همین کار را با نیمه میوه های دیگر انجام دهید.
به محض تمام شدن آب از تمام نیمی از آن ، می توانید آن را داخل لیوان بریزید. مرحله بعدی خلاص شدن از شر پوست از میوه است! آبمیوه گیری را بشویید و مطابق دستورالعمل سازنده آن را بشویید.

بسیاری از افراد در حال استفاده از فواید سالم نوشیدن میوه و سبزیجات تازه هستند. آب میوه به شما این امکان را می دهد تا همه آنزیم ها و مواد مغذی مهم را مستقیماً از میوه و سبزیجات تر و تازه تهیه کنید.

فیبر و پالپ برداشته شده و آب آن که باقی مانده پر از مواد مغذی ضروری است. بعد از مصرف آبمیوه به عنوان یک قسمت منظم از سبک زندگی ، از نشاط و انرژی بیشتری برخوردار خواهید شد.

 

منبع: healthywisechoice.com

نظرات بازدیدکنندگان