نحوه استفاده از ساندویچ ساز

نحوه استفاده از ساندویچ ساز

نحوه استفاده از ساندویچ ساز

کمتر کسی با این ادعا مخالف است که ساندویچ پنیر همیشه در هنگام کباب شدن بهتر است. نان تست یک ساندویچ پنیر معمولی آن را از چیزی نه چندان خاص به یک غذای گرم و دلپذیر و خوشبو تبدیل می کند که بهترین و حتی ابتدایی ترین انتخاب های نان و پنیر را به بهترین وجهی ارائه می دهد. آن ساندویچ را با مواد اضافی ، اسپری و نان و پنیرهای اضافی به روز کنید و می توانید ظرف چند دقیقه یک غذای لذیذ تهیه کنید. در صورت استفاده از ساندویچ ساز ، دستگاهی که به منظور تهیه یك ساندویچ پنیر كبابی مناسب طراحی شده است ، به خصوص سریع و آسان انجام می شود. اگر به طور صحیح از آنها استفاده کنید ، این ماشین های مفید بسیار بی عیب و نقص هستند. آنها همچنین ابزارهای یکبار مصرفی به نظر نمی رسند - در واقع ، تعداد بیشماری سازنده  خلاق برای الهام گرفتن از آزمایش های آشپزی سرگرم کننده وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی

 

انواع ساندویچ ساز

دو نوع کلی ساندویچ ساز وجود دارد. نوع ارزانتر آن دارای صفحات فوقانی و پائین است که در قالب های مربعی شکل قرار می گیرند تا نان ساندویچ معمولی داشته باشند. آنها یک ، دو یا چهار ساندویچ را به شکل جیبی مثلثی کلاسیک فشار داده و می گیرند. نوع متداول دیگر ساندویچ کوره یا پرس پانینی است. این صفحات باعث پشته شدن صفحات و گاهی اوقات صفحه بالا وزن شده است تا ضمن کباب کردن آن ساندویچ را فشار دهید. هر دو نوع سازندگان ساندویچ اساساً به همان روش کار می کنند.

دستورالعمل های اساسی ساندویچ ساز

این ایده خوبی است که در صورت داشتن ،کتابچه راهنمای دستورالعمل دستگاه خود بخوانید. در غیر این صورت ، فقط روش اصلی را در اینجا دنبال کنید:

ساندویچ ساز را وصل کرده و در حین گرم شدن آن را بسته نگه دارید. اکثر مدل ها چراغ نشانگر دارند تا زمان آماده بودن به شما بگویند ، که باید چند دقیقه طول بکشد.
ساندویچ پنیر را آماده کنید. در صورت تمایل ، قسمت های بیرونی برش های نان را با کره پهن کنید.
ساندویچ ساز را باز کنید. اگر در ساندویچ کره استفاده نکردید ، ممکن است به طور اختیاری یک بشقاب ریز روغن را روی صفحات فوقانی و پایین اسپری کنید.
ساندویچ را روی صفحه پایین قرار دهید ، مراقب باشید که صفحات را لمس نکنید.
ساندویچ ساز را ببندید. در صورت داشتن ساندویچ ساز خود ، گیره جلو را ببندید.
3 تا 5 دقیقه صبر کنید یا اینکه چراغ نشانگر روشن شود و ساندویچ ساز را باز کنید.
ساندویچ را با یک کفپوش چوبی یا سیلیکونی جدا کنید.
ساندویچ ساز را از برق جدا کنید ، آن را باز کنید و بگذارید کاملاً خنک شود. بشقاب ها را با یک اسفنج مرطوب قبل از گذاشتن آن پاک کنید.

 

نکاتی درباره بهترین ساندویچ پنیر

استفاده از کره روی نان یا اسپری روغنی روی صفحه های ساندویچ ساز ، بهترین سلیقه و بافت را به ساندویچ پنیر کبابی می دهد ، اما ضروری نیست. بیشتر سازندگان ساندویچ دارای صفحات بدون رنگ هستند ، بنابراین می توانید نان را خشک نگه دارید و هنوز هم نباید چسبیده باشد.

از یک پنیر ذوب خوب برای بهترین ساندویچ پنیر کبابی استفاده کنید. نمونه های آن شامل آمریکایی ، سوئیس ، گریور و چدار است. یک حاشیه کوچک از نان را در اطراف لبه های پنیر بگذارید تا از خنک شدن صفحات جلوگیری شود.

از یک نوع نان مناسب برای ساندویچ ساز خود استفاده کنید. سازندگان ساندویچ به سبک پرس Panini می توانند بیشتر انواع نان را کنترل کنند ، اما سبک های ساندویچ مربعی با نان های خرد شده معمولی کار می کنند.

 

بیشتر بخوانید: تاریخچه و مزایای تلویزیون

 

با استفاده از سازنده ساندویچ ساز خلاق شوید

با استفاده از سازنده ساندویچ ساز خلاق شوید و موارد دیگری غیر از ساندویچ پنیر را کباب کنید. در اینجا چند ایده آورده شده است:

سسکادیلا و بوریتوس
نان تست فرانسوی
کره بادام زمینی و ساندویچ های ژله ای
ساندویچ کره بادام زمینی و موز
پنیر خامه ای و ساندویچ های توت
نان پنیر سیر
ساندویچ های دسر سفید و پر کردن نان

همچنین ممکن است برخی از سازندگان ساندویچ را کشف کنید که شبیه ساندویچ نیستند. در اینجا برخی از غذاهایی وجود دارد که می توانید با پخت و پز روی بشقاب های یک سازنده ساندویچ آزمایش کنید:

املت - تخم مرغ زده شده و سایر مواد خرد شده را به صورت اختیاری در صفحه پایین بریزید و ساندویچ ساز را ببندید.
پنکیک ، کیک ، دانه ذرت یا خمیر مافین - مخلوط را روی صفحه پایین بریزید و ساندویچ ساز را ببندید.
استیک بیکن ، بیکن کانادایی و استیک ژامبون.
بیسکویت کنسرو شده - شکل های بیسکویت فردی را صاف کنید تا سازگار با ساندویچ ساز باشد.
سبزیجات ریز خرد شده مانند بادمجان ، کدو سبز و پیاز.

چیزهایی که می توانید در یک ساندویچ ساز طبخ کنید

ساندویچ ها یک غذای سریع و خوشمزه هستند که برای جمع آوری نیاز به مهارت های آشپزی در سطح گوردون رامزی ندارند . تمام چیزهایی که شما برای تهیه یک ساندویچ عالی نیاز دارید ، دو برش نان است ، یک مقدار زیادی از غذاهای خوش ذوق در مرکز ، و نوعی دستگاه پخت و پز برای به دست آوردن آن علائم کباب عالی با یک مرکز پنیر ذوب شده است. ظروف آشپزی شما می تواند یک سازنده ساندویچ ، توستر ساندویچ یا یک ساندویچ ساز باشد.

این دستگاه ها مزیت راحتی را ارائه می دهند - می توانید با لمس چند دکمه ، برخی ترکیبات واقعاً خوشمزه را ظرف چند دقیقه آماده کنید.

منبع: www.leaf.tv

نظرات بازدیدکنندگان